Cuma, Şubat 23, 2007

Aşram'dan bilgiler

Hepinize Merhaba,

Yoğun geçen günlerimiz bizleri sizlerle buluşturuyor, çok seviniyoruz.
Geçenlerde Hürriyet Gazetesi'nde bir yazı çıkmış, diyor ki,

"anadolu yakasında rahat rahat yoga çalışılacak bir yer yok, ya spor veya çeşitli çalışmalar yapılan salonlarda, ya da tarikat merkezi gibi yerlerde yoga yapılıyor."

Devamında ise Yoga çalışmak için de üç yer belirtilmiş. zaten ikisi avrupa yakasında, buraların incisi olduğu söylenen yer ise sahibinin web sitesinde bizi adımızla yazıp bunlar tarikattir diyen kişinin ( daha da ileri gittiği lafları da vardı sayfasında ama onları sildi ve de artık kayvalya diyor :)) geçtiğimiz ay açtığı yer. Yani kimin kimleri neye benzettiği belli yazı da bu doğrultuda gibi göründü gözüme. Üzüldüm tabi. Sizlerden de pek çok mail ve sözlü uyarıları da gözönune alarak, yazara bir mail attım samimice sordum, o da sağolsun bana cevap verdi, kısa bir bölümünü size aktarmamda bir mahsur yok:
.........................................
.........................................
Sizi de merkezinizi de gayet iyi biliyorum
.........................................................

Sizin merkezinizi ben daha ağır ve ciddi bir mekan olarak görüyorum. Sakın aksi bir şey gelmesin aklınıza. Lütfen sizi arayanlara bunu üzerine basa basa belirtin. Benimle ilgili kafalarında bir soru işareti oluşmasın. Önümüzdeki günlerde bunu vurgulayan bir yazı yazacağım.
Serzenişinizi gayet iyi anlıyorum. Umarım siz de beni anlayabilirsiniz. Sizinle ilgili apayrı bir yazı konusunda buluşmak üzere…
Sevgiler,


Sağolsun, vakit ayırıp hemen cevap vermiş ben de kendisine teşekkür ettim. Bilirsiniz kimsenin ne görüşlerine karışırım ne de ticaretine, ama hepsi saygı ve hürmet içinde olmalı. Şimdi yazarın benimle yapacağı konuşmayı dört gözle bekliyorum en azından 17 yıldır yalnızca yoga ile ilgilenen başka konulara yer vermeyen ve yogayı da asla dinlerle bağdaştırmayan bir hoca ve aşram olarak herhalde o çok okunan kıymetli sayfada yerimiz olur. Zira, o sayfaya mesela ilan vermeye kalksak paramız yetmez. Belki bizim de telefonlarımız yayınlanır...

Neyse bırakalım bunları

Aşramda sinemada bu hafta The Secret var ( sır) biliyorsunuz son ayların çok konuşulan filmi. Yoga katılımcılarımızı bekliyoruz, sonrasında küçük bir yorumlama kısmı da yapacağım bu defa.
Önümüzdeki hafta Tratak var gene belki araya bir de Cyclic meditation sığdırırız onu bilemiyorum şimdilik. Tratak ve ccyclic meditation severler,merak etmeyin bu çalışmalar filmlere kurban gitmedi zaten 15 günde bir yapıyorduk mart ayında yopun yaparız eksikleri tamamlarız. Üzülmeyin

Dün Sevgili dostum, Raghuram ile beraberdik, vaktimiz dar olmakla beraber konuşmaya fırsatımız oldu özlemişim kendisini, önümüzdeki yıl belki bizim aşramda da bir organizasyon yapabiliriz dedim, gayet olumlu cevapverdi, bakalım neler gelişir,

Hepiniz sevgi ile kalınız. aşramda görüşmek üzere.
Ananda