Salı, Nisan 03, 2007

yeni çalışmalar ve sinema, 23 nisan turu

Sevgili Dostlarım,

Normal çalışma programımıza ek olarak iki yeni çalışma saati daha ürettik, Salı ve perşemde saat 16 da çalışmalarımız olacak. 3 mart itibarıyla bu başladık.

Bu pazar saat 18:00 de sinemamız var . Bu hafta birlikte izleyeceğimiz film " Tanrı ile sohbet" romanını bildiğiniz eserin film versiyonu, zannederim hoşunuza gidecek. hepinizi bekleriz.

Pek çoğunuz her zaman bana bir gezi düzenlesek deriniz. Ben de size aman ben o işleri hiç anlamam ne size ne de bana sıkıntı olsun derim. Bu defa eski dost Özlem Suyev'in hazırladığı bir geziye ben de yoga bölümü itibarıyla katılıyorum. Tarih 20-23 nisan ve yer ise Adrasan. Gezi ile ilgili bilgileri www.patikatur.com da "ruhsal şifa turları bölümünde bulabilirsiniz.

Sevgi ile kalınız.
Ananda